Recent Posts

Καιρός Βόλος

Επισκέπτες


website counter code

Προβολές Σελίδας

Τα πάντα για τη μαστίχα...

Τα πάντα για τη μαστίχα...
To blog του Τάσου και της Γεωργίας για τη μαστίχα, τα προϊόντα της και όχι μόνο...

MediVET

MediVET
Η καλύτερη φροντίδα για τα ζώα σας
Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

PostHeaderIcon ΣΟΥΦΛΕ με ΠΑΤΑΤΕΣ


Το σουφλέ που σας παρουσιάζω είναι μία καλή πρόταση για το γιορτινό μας τραπέζι για να συνοδέψουμε το κρέας.

Υλικά
1 κιλό πατάτες
1 κρεμμύδι
1 κόκκινη και 1 πράσινη πιπεριά
1 κούπα κεφαλογραβιέρα τριμμένη
1 κούπα κασέρι τριμμένο

Εκτέλεση
Σε σκεύος για σουφλέ ή σε ψηλό ταψί στρώνω πουρέ πατάτας σε ύψος 1/3 του ταψιού αφού πρώτα έχω βουτυρώσει το σκεύος μου. Από πάνω στρώνω μία μικρή κρέμα γάλακτος, αλατοπιπερώνω και στρώνω αφού πρώτα έχω σωτάρει στο τηγάνι ένα κρεμμύδι σε ροδέλες, μία κόκκινη και μία πράσινη πιπεριά. Τέλος στρώνω από πάνω χοντρές ροδέλες από πατάτες βραστές. Αλατοπιπερώνω πάλι και καλύπτω με μία στρώση από διάφορα κασέρια που έχω. Ψήνω στους 180 βαθμούς μέχρις ότου να λιώσουν τα κασέρια και να ροδίσει η επιφάνεια.
Related Posts with Thumbnails

Επικοινωνία

Google Translate

Google search this blog

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Προφίλ

Η φωτογραφία μου
Σέρρες - Βόλος, Greece

Bijoux...τιέρα

Bijoux...τιέρα
Απλά χειροποίητα κοσμήματα και διακοσμητικά από τη Λόπη και την Αποστολία!!!